Bijlage
[Regeling vervallen per 08-06-2010 met terugwerkende kracht tot en met 01-01-2010]
Algemene instructie
1. De in de artikelen 1 en 2 bedoelde functionarissen verzenden op verzoek een afschrift van de aanvraag, van
het op een aanvraag genomen besluit, van een daartegen gericht bezwaarschrift en van
een op het bezwaarschrift genomen besluit aan de Minister van Verkeer en Waterstaat.
Afschriften van de op een beroepsprocedure betrekking hebbende stukken worden aan
de Minister van Verkeer en Waterstaat gezonden.
2. De in artikel 2 bedoelde functionarissen voeren in het kader van een beroepsprocedure overleg met
de betrokken ambtelijke diensten van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat over
de in te nemen standpunten.
3. De in artikel 1 bedoelde functionarissen onderzoeken regelmatig ten aanzien van ieder besluit tot
subsidieverlening of er omstandigheden zijn op grond waarvan het besluit moet worden
ingetrokken of gewijzigd.
4. De in de artikelen 1 en 2 bedoelde functionarissen treden tenminste eenmaal per kwartaal in overleg met de
directie Marktordening en Decentraal Vervoer van het Directoraat-Generaal Personenvervoer
van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat over hun uitvoering van het Programma MobiliteitsManagement 2004.
5. De in de artikelen 1 en 2 van het besluit bedoelde functionarissen richten hun administratie zodanig in, dat
daarin alle van belang zijnde vastleggingen en bewijsstukken ten behoeve van het besluitvormings-,
uitvoerings-, controle- en verantwoordingsproces zijn opgenomen. Zij verschaffen de
Minister van Verkeer en Waterstaat desgevraagd alle inlichtingen die betrekking hebben
op de uitoefening van de bij dit besluit verleende bevoegdheden.
6. De in de artikelen 1 en 2 bedoelde functionarissen signaleren tijdig problemen die zijn gerezen in het kader
van de uitvoering van het Programma MobiliteitsManagement 2004 en melden deze tijdig aan het hoofd van de directie Marktordening en Decentraal vervoer
van het Directoraat-Generaal Personenvervoer van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.