1. Directie-secretaris
|
– Voert het directie- en bestuurs-secretariaat.
|
6
|
|
– Draagt zorg voor de voorbereiding en verslaglegging van directie- en bestuursvergaderingen
en bewaakt de uitvoering van de ter vergadering genomen besluiten.
|
|
|
– Begeleidt en ondersteunt de overige medewerkers van het directie-secretariaat.
|
|
2. Sectie-secretaris
|
– Voert het sectie-secretariaat.
|
5
|
|
– Draagt zorg voor de voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en bewaakt
de voortgang in de uitvoering van genomen besluiten.
|
|
|
– Maakt planningsoverzichten ten behoeve van de sectie.
|
|
3. Project-secretaris
|
– Behandelt in- en uitgaande project-correspondentie.
|
5
|
|
– Houdt een projectdocumentatie en de projectplanning bij.
|
|
|
– Draagt zorg voor de voorbereiding en verslaglegging van besprekingen en bewaakt
de voortgang in de uitvoering van genomen besluiten.
|
|
4. Secretarieel medewerker
|
– Assisteert de sectiesecretaris en de project-secretaris bij hun werkzaamheden.
|
4
|
|
– Draagt zorg voor de telefonische bereikbaarheid van de sectie c.q. de project-medewerkers.
|
|
|
– Verricht mede organisatorische werkzaamheden ter voorbereiding van projectwerkzaamheden
(symposia, studiedagen).
|
|
5. 2e Directie-secretaris
|
– Verricht secretariaatswerkzaamheden ten behoeve van de adjunct-directeur(en) en
de medewerkers stafbureau.
|
5
|
|
– Draagt zorg voor de voorbereiding en verslaglegging van vergaderingen en bewaakt
de uitvoering van de ter vergadering genomen besluiten.
|
|
6. Hoofd algemene en interne zaken/administrateur
|
– Adviseert de directie over het te voeren financieel en administratief beleid.
|
10
|
|
– Draagt zorg voor de tijdige opstelling an begrotingen en deelbegrotingen en voor
een adequate informatievoorziening aan functionarissen met bevoegdheden op financieel
vlak.
|
|
|
– Adviseert budgethouders over de besteding van middelen.
|
|
|
– Ontwikkelt de administratieve organisatie.
|
|
|
– Draagt zorg voor de uitvoering van interne controles.
|
|
|
– Geeft leiding aan de medewerkers personeelszaken, financiële administratie, civiele
dienst, systeembeheer, tekstverwerking en documentatie/bibliotheek en mediatheek.
|
|
7. Projectadministrateur
|
– Adviseert de sectiecoördinatoren bij de planning en financiële opzet van projecten
en berekent verschillende alternatieven door.
|
7
|
|
– Produceert maandelijks sectie- en projectoverzichten en attendeert de sectiecoördinator
en projectleider op (mogelijke) afwijkingen.
|
|
|
– Werkt mee aan tussentijdse rapportages aan de opdrachtgever.
|
|
|
– Verricht tussentijds en bij de afsluiting van een project nacalculaties.
|
|
|
– Adviseert over de interne en externe tariefstructuur.
|
|
8. Financieel-administratief medewerker
|
– Verwerkt kas-, bank- en giromutaties en facturen.
|
5
|
|
– Houdt deeladministraties (debiteuren, crediteuren) bij en verwerkt mutaties in het
grootboek.
|
|
|
– Levert op aanwijzing van de administrateur een bijdrage aan delen van (deel)begrotingen
en jaarrekeningen.
|
|
9. Personeelsfunctionaris
|
– Adviseert de directie over het te voeren personeels-, organisatie- en sociaal beleid.
|
9
|
|
– Begeleidt leidinggevende functionarissen bij de uitvoering van het personeelsbeheer.
|
|
|
– Adviseert over het toepassen van personele regelingen en voert personeelswerk uit.
|
|
|
– Draagt zorg voor het beheer van de personeelsadministratie.
|
|
10. Medewerkers personeelszaken
|
– Ondersteunt de personeelsfunctionaris.
|
5
|
|
– Documenteert relevante informatie en houdt de personeelsadministratie bij.
|
|
11. Systeembeheerder
|
– Beheert hardware en software.
|
8
|
|
– Informeert en adviseert gebruikers over de toepassingsmogelijkheden van bestaande
apparatuur en programmatuur en assisteert hen bij het gebruik hiervan.
|
|
|
– Past bestaande applicatieprogrammatuur aan aan specifieke gebruikerswensen.
|
|
|
– Draagt zorg voor de beveiliging van apparatuur en bestanden.
|
|
|
– Bedient centrale apparatuur.
|
|
|
– Beheert gebruikershandleidingen en documentatie en past deze zo nodig aan.
|
|
|
– Adviseert mede over de aanschaf van hard- en software.
|
|
12. Hoofd civiele dienst
|
– Geeft leiding aan de medewerkers civiele dienst.
|
7
|
|
– Draagt zorg voor de materiële toerusting van de instelling en voor de huisvesting.
|
|
|
– Adviseert over onderhouds- en schoonmaakcontracten en ziet toe op de uitvoering
van uitbestede werkzaamheden.
|
|
|
– Adviseert met betrekking tot herstel-, vernieuwings- en verbouwingswerkzaamheden.
|
|
|
– Ziet toe op de tijdige en correcte verwerking en aanlevering van inkomende en uitgaande
post.
|
|
13. Medewerker postbehandeling en archief
|
– Registreert binnenkomende en uitgaande post.
|
5
|
|
– Draagt zorg voor de vermenigvuldiging en distributie/interne verspreiding van correspondentie.
|
|
|
– Bewaakt de voortgang in de behandeling van correspondentie.
|
|
|
– Archiveert poststukken en draagt zorg voor het periodiek schonen van dossiers en
het tarief.
|
|
|
– Ziet toe op en geeft richtlijnen voor de opzet en het beheer van (deel)archieven
binnen de organisatie.
|
|
14. Telefonist/receptionist
|
– Ontvangt en informeert bezoekers.
|
3
|
|
– Beheert de telefooncentrale en verzorgt in- en uitgaande telefoongesprekken.
|
|
|
– Verstrekt inlichtingen van algemene aard.
|
|
|
– Verricht eenvoudige administratieve werkzaamheden.
|
|
15. Offset drukker
|
– Vermenigvuldigt teksten met behulp van offset apparatuur.
|
4
|
|
– Draagt zorg voor een tijdige en doelmatige verwerking van drukwerkopdrachten.
|
|
|
– Stelt een capaciteits- en productieplanning en kostencalculaties op.
|
|
|
– Adviseert over aanschaf en vervanging van apparatuur.
|
|
16. Medewerker reproductie
|
– Vermenigvuldigt teksten met behulp van kopieer- of offset apparatuur.
|
3
|
|
–Verricht klein onderhoud aan de gebruikte apparatuur.
|
|
|
– Houdt een papier- en hulpmiddelenvoorraad op peil.
|
|
17. Beheerder kantine
|
– Beheert de kantine en de voorraden.
|
4
|
|
– Bepaalt assortiment, prijsstelling en voorraadhoogten, binnen het kantinebudget
van de instelling, en verzorgt de inkoop.
|
|
|
– Verstrekt consumptiegoederen en verzorgt incidenteel speciale bijeenkomsten.
|
|
|
– Draagt zorg voor het onderhoud van de kantine, de inventaris en apparatuur.
|
|
|
– Beheert de kantine-kas.
|
|
18. Medewerker kantine
|
– Assisteert de beheerder kantine bij alle uitvoerende werkzaamheden.
|
2
|
19. Medewerker technisch onderhoud
|
– Draagt zorg voor de tijdige openstelling en afsluiting van gebouwen.
|
4
|
|
– Controleert de beveiliging van terreinen en gebouwen.
|
|
|
– Ziet toe op de schoonmaak van gebouwen, terreinen en inventaris. Verricht periodieke
inspecties met betrekking tot het bouwkundig onderhoud en stelt een onderhoudsplanning
op.
|
|
|
–Vraagt aan en beoordeelt offertes voor door derden te verrichten onderhouds-, reparatie-,
verbouwings- en nieuwbouwwerkzaamheden.
|
|
|
– Houdt toezicht op de uitvoering van de werkzaamheden door derden.
|
|
|
– Verricht onderhouds- en reparatiewerkzaamheden aan gebouw(en), installaties, apparatuur
en inventaris.
|
|
20. Schoonmaker
|
– Draagt zorg voor het schoonmaken en schoonhouden van de verschillende ruimten.
|
1
|
|
– Houdt voorraden schoonmaakartikelen en andere verbruiksartikelen bij.
|
|
21. Chef tekstverwerking
|
– Plant en coördineert de werkzaamheden van de medewerkers geautomatiseerde tekstverwerking.
|
5
|
|
– Draagt zorg voor een correcte naleving van de huisstijl.
|
|
|
– Adviseert met betrekking tot de verwerkingswijze en de vormgeving van teksten.
|
|
|
– Ziet toe op de kwaliteit van het geleverde typewerk.
|
|
22. Medewerker tekstverwerking
|
– Verwerkt teksten met behulp van geautomatiseerde tekstverwerkende apparatuur.
|
3
|
|
– Collationeert teksten
|
|
|
– Verzorgt de uiterlijke vormgeving en presentatie met het oog op de goede leesbaarheid.
|
|
23. Literatuuronderzoeker
|
– Verricht literatuurrecherche in binnen- en buitenland binnen het kader van nationale
en internationale projecten.
|
10
|
|
– Vervaardigt rapportages op grond van literatuurrecherche.
|
|
|
– Ondersteunt projectmedewerkers bij het verzamelen en analyseren van informatiemateriaal.
|
|
24. Documentalist
|
– Ontwikkelt mede het documentatiebeleid van het instituut.
|
8
|
|
– Adviseert over de inrichting van het documentatiecentrum.
|
|
|
– Verzorgt de documentatievoorziening in het instituut.
|
|
|
– Stelt vakgerichte documentatiepakketten en informatie over recent verschenen vakliteratuur
samen.
|
|
|
– Beoordeelt mede de aanschaf van audiovisuele producten.
|
|
25. Medewerker bibliotheek/mediatheek
|
– Informeert gebruikers van de bibliotheek/mediatheek over de mogelijkheden van informatievoorziening.
|
5
|
|
– Voert de bibliotheekadministratie.
|
|
|
– Verricht documentatiewerkzaamheden.
|
|
26. Medewerker audio-visuele middelen
|
– Beheert de audio-visuele apparatuur en demonstratieruimten.
|
6
|
|
– Instrueert bij het gebruik van audio-visuele middelen.
|
|
|
– Werkt mee aan de totstandkoming van audio-visuele producten voor extern gebruik.
|
|
|
Stelt in dit kader mede het draaiboek op, verstrekt technische en esthetische adviezen
m.b.t. geluid, licht, camerawerk continuity, en verzorgt de postproductie (editing,
sound, mixage, dubbing).
|
|