Welke procesmatige activiteiten zijn in 2010 in de gemeente ondernomen op het gebied
van de beveiliging van de reisdocumenten?
(meerdere antwoorden mogelijk)
Specifiek wordt gevraagd naar de activiteiten in 2010. BPR legt bij deze vraag een
relatie met de resultaten van BeveiligingsNet. Een beperkt aantal activiteiten in
2010 zou dus kunnen, omdat – blijkens de lacunes uit BeveiligingsNet – de beveiliging
bij de gemeente al op niveau was (bijvoorbeeld door veel activiteit in eerdere jaren).
|
□ Taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden
□ Vaststellen beveiligingsplan door gemeentebestuur
□ Instellen van beveiligingsadviescommissie
□ Opstellen/aanpassen functiebeschrijving hoofd Burgerzaken/Publiekszaken
□ Opstellen/aanpassen functiebeschrijving beveiligingsfunctionaris
□ Anders, namelijk......
□ Beveiligingsbeleid/-plan, communicatie en onderzoek
□ Schrijven/aanpassen beveiligingsplan
□ Opnemen functiescheiding in beveiligingsplan
□ Opnemen procedures beveiliging
□ Plaatsen beveiliging op agenda werkoverleg
□ Anders, namelijk.....
□ Organisatorische maatregelen en autorisaties
□ Uitvoeren antecedentenonderzoek bij nieuwe medewerkers
□ Opstellen/aanpassen introductie-informatie voor nieuwe medewerkers
□ Opstellen/aanpassen instructie-informatie aan medewerkers
□ Herijken en bijstellen autorisaties binnen de ICT-voorzieningen
□ Herbeoordelen en aanpassen functiescheiding
□ Organiseren of bijstellen opvang en ondersteuning van medewerkers in risicofuncties
□ Herijken en bijstellen afspraken met politie over ondersteuning
□ Verbeteren van de veiligheid op decentrale uitgiftelocaties in de gemeente
□ Geen activiteiten (ga naar 3)
□ Anders, namelijk
|