Algemene instructie
[Regeling vervallen per 01-01-2018]
-
1. De in de artikelen 2 en 3 bedoelde mandatarissen verzenden op verzoek een afschrift van de subsidieaanvraag,
van het op een subsidieaanvraag genomen besluit, van een daartegen gericht bezwaarschrift
en van een op het bezwaarschrift genomen besluit aan de Staatssecretaris van Verkeer
en Waterstaat.
-
2. De in artikel 2 bedoelde mandatarissen onderzoeken ten aanzien van ieder besluit tot subsidieverlening
of er omstandigheden zijn op grond waarvan het besluit moet worden ingetrokken of
gewijzigd.
-
3. De in de artikelen 2 en 3 bedoelde medewerkers treden halfjaarlijks in overleg met de ambtenaren van de directie
Maritieme Zaken van het Directoraat-Generaal Luchtvaart en Maritieme Zaken van het
Ministerie van Verkeer en Waterstaat over hun uitvoering van de Tijdelijke subsidieregeling
kennismakingsstages scheepvaart.
-
4. De in de artikelen 2 en 3 bedoelde mandatarissen richten hun administratie zodanig in, dat daarin alle van
belang zijnde vastleggingen en bewijsstukken ten behoeve van het besluitvormings-,
uitvoerings-, controle- en verantwoordingsproces zijn opgenomen. Zij verschaffen de
Staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat desgevraagd alle inlichtingen die betrekking
hebben op de uitoefening van de bij dit besluit verleende bevoegdheden.
-
5. De in de artikelen 2 en 3 bedoelde mandatarissen signaleren tijdig problemen die zijn gerezen in het kader
van de uitvoering van de Tijdelijke subsidieregeling kennismakingsstages scheepvaart
en melden deze tijdig aan het hoofd van de directie Maritieme Zaken van het Directoraat-Generaal
Luchtvaart en Maritieme Zaken van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat.