1.
|
Spoortunnel Rotterdam
|
93/94
|
163/43.985-48.700 en 555/84.000-84.425
|
2.
|
Utrecht CS, knelpunt
|
95/96
|
093/4.600-6.300 en 94/3.600-8.900 en 100/2.000-3.500 en 531/0.500-0.900/0.800-2.000/33.500-35.200
|
3.
|
Amsterdam CS-Singelgracht aansl., 6 sp.
|
96
|
525/77.900-79.800/180.000-181.418 en 586/79.800-80.807
|
4.
|
Leiden-Den Haag M, 4 sp. + prorailprojecten
|
95
|
104/47.000-56.950 en 534/44.500-47.000
|
5.
|
Den Haag HS-Rijswijk, 4 sp.
|
96
|
112/62.400-66.500 en 536/61.500-62.400
|
6.
|
Hoorn-Hoorn Kersenboogerd, 2 sp.
|
93
|
217/34.000-35.500 en 626/33.000-34.000
|
7.
|
Heerhugowaard-Schagen, 2 sp.
|
96
|
073/21.200-34.500 en 619/34.500-35.200
|
8.
|
Woerden-Gouda Oost, 4 sp. (1e fase)
|
96
|
105/23.500-24.500
|
9.
|
Gaasperdammerweg aansl.-Weesp, 4 sp.
|
97
|
128/9.800-13.600
|
10.
|
Dordrecht-Rotterdam, 4/6 sp. + brug o/d Oude Maas
|
96/97/98
|
116/30.600-39.300 en 118 en 163/43.985-44.300 en 542/28.500-30.600 en 663/0-1.100/39.300-41.300
en 664/41.300-43.300
|
11.
|
Riekenpolder aansl.-Hoofddorp, 4-6-4
|
98/01
|
133/8.700-20.500 en 558/57.100-58.700/157.600-158.700
|
12.
|
Gouda-Gouda Oost, 4 sp.
|
95/96
|
105/29.500-31.600 en 624/31.600-32.000
|
13.
|
Utrecht CS, 7e perron
|
95
|
531/34.550-35.000
|
14.
|
Woerden-Harmelen 4 sp., 1e fase
|
96
|
099/6.000-7.300 en 101/12.100-14.800 en 102/0.200-1.500 en 532/10.800-12.100 en 533/0-0.200/14.800-17.600
|
15.
|
Arnhem westzijde, perroncapaciteit
|
98
|
508/89.900-92.300
|
16.
|
Amersfoort-Amersfoort aansl., 4 sp. + vk Ama
|
97
|
010/47.400-48.500 en 017/24.000-25.000 en 089/45.500-46.600 en 505/23.071-24.000/46.600-47.400
en 506/20.200-22.973/43.500-45.500
|
17.
|
Boxtel-Liempde, 4 sp.
|
98
|
054/40.300-43.800 en 617/38.400-40.300/59.400-59.600
|
18.
|
Acht-Eindhoven/Oirschot-Best
|
98/00
|
054/43.800-58.900
|
19.
|
Den Bosch, nw. perron+3e sp. Den Bosch-Vught
|
98
|
051/48.700-50.900 en 515/18.000-19.000/50.900-51.400 en 614/23.400-23.600/45.400-45.600/46.700-48.700
|
20.
|
Gouda westzijde 5e spoor
|
98
|
226/1.200-2.900
|
21.
|
Rijswijk-Schiedam, 1e fase
|
99
|
112/77.700-79.000 en 539/79.000-80.800
|
22.
|
Woerden-Gouda oost, 2e fase
|
15
|
105/17.600-29.600 en 533/17.200-17.600
|
23.
|
Woerden-Leiden, part. 2 sp. (1e fase)
|
98
|
102/0.200-16.300 en 103/18.100-31.500 en 623/16.300-18.100
|
24.
|
Groningen-Sauwerd, part. 2 sp.
|
99
|
006/4.300-10.500
|
25.
|
Baarn, knelpunt
|
97
|
091/9.000-9.600 en 092/37.400-38.000 en 509/35.000-37.400
|
26.
|
Utrecht Lunetten, oversteek + wachtsporen
|
97
|
117/3.300-4.200 en 547/3.000-3.300
|
27.
|
Moordrecht aansl. Rotterdam, 4 sp.partieel
|
01
|
114/52.600-54.000 en 132/35.400-51.900 en 538/51.900-52.600
|
28.
|
Duivendrecht-Breukelen, 4 sp.
|
05
|
080/6.200-22.500 en 535/5.200-6.200 en 589/3.800-5.200
|
29.
|
Utrecht-Harmelen, 4 sp.
|
02
|
100/2.000-10.800
|
30.
|
Hemboog + halte Sloterdijk + 2 vk’n
|
05
|
145/53.100-54.200 en 523/177.400-178.500
|
31.
|
Uitgeest Sloterdijk, part. 4 sp. + keren Utg
|
02
|
078/58.400-69.600 en 139/171.600-177.400
|
32.
|
A’dam-Zaandam, 4 sp. + 2e Hemsp.tunnel
|
08
|
139/171.600-177.400
|
33.
|
Woerden-Harmelen 4 sp., 2e fase
|
03
|
099/6.000-7.300 en 101/12.100-14.800 en 102/0.200-1.500 en 532/10.800-12.100 en 533/0-0.200/14.800-17.600
|
34.
|
Utrecht-Lunetten-Houten, 4 sp.
|
03
|
117/3.300-24.200 en 547/2.000-3.300
|
35.
|
Utrecht CS, emplacement
|
04
|
094/0.900-4.700 en 531/0.500-0.900/0.800-1.000/34.200-35.000
|
36.
|
Den Bosch-Vught 4/5 sp. + vk
|
05
|
051/48.700-51.100 en 614/48.100-48.700
|
37.
|
Arnhem oost, vk
|
06
|
034/0.300-1.000 en 037/92.800-93.500 en 507/0-0.300/93.500-94.500
|
38.
|
Deventer-Olst, 2 sp.
|
07
|
018/44.400-52.600 en 503/44.000-44.400
|
39.
|
Utrecht-Zevenaargrens: 160 km/h + Db: 4 sporigheid
|
08
|
035/38.200-60.800 en 036/76.400-89.900 en 037/92.300-93.500 en 038/95.100-105.000
en 108/61.700-74.900 en 507/93.500-95.100 en 508/89.900-92.300 en 562/60.800-61.700
en 611/105.000-107.400 en 613/74.900-76.400
|
40.
|
Amersfoort westzijde, vk
|
10
|
090/19.500-20.200 en 506/20.200-20.300/42.600-44.200
|
41.
|
Harderwijk, boog
|
10
|
017/46.000-53.000
|
42.
|
Breukelen-Utrecht, 4 sp.
|
05
|
098/23.400-32.900 en 529/22.500-23.400 en 531/32.900-34.000
|
43.
|
A’dam Muiderp-Gaasperd.weg aansl. 4 sp.
|
10
|
050/4.200-6.400 en 585/8.100-8.600 en 587/6.400-8.100
|
44.
|
Lelystad, extra perron
|
09
|
135/39.500-40.500
|
45.
|
Almere Muziekwijk-Almere Buiten, 4 sp.
|
11
|
135/11.000-22.000
|
46.
|
Den Haag Mariahoeve-HS, 4 sp. + vk’s
|
12
|
536/60.400-61.000 en 561/57.800-59.800 en 563/56.700-57.800 en 564/59.800-60.400
|
47.
|
Den Bosch N, 4 sp. + vk
|
11
|
046/45.500-46.700 en 047/23.600-24.200 en 614/23.400-23.600/46.700-47.800
|
48.
|
Flevolijn Oostboog + 1 vk
|
01
|
087/16.400-18.000 en 135/2.400-4.000
|
49.
|
Arnhem west, vk
|
13
|
041/0.500-0.700 en 508/0.100-0.500/90.00-90.700
|
50.
|
Groningen-Leeuwarden, 2 sp. partieel
|
13
|
002/27.000-79.300 en 501/79.300-80.500 en 550/26.500-27.000
|
51.
|
Schagen-Den Helder, 2 sp. partieel
|
13
|
073/3.000-5.000/12.000-21.000
|
52.
|
Den Helder, spoorverlenging
|
13
|
073/0-1.000
|
53.
|
Heerhugowaard-Obdam, 2 sp.
|
12
|
216/7.500-12.500
|
54.
|
Woerden-Leiden 2 sp. 2e fase
|
14
|
102/0.200-16.300 en 103/18.100-31.500 en 623/16.300-18.100
|
55.
|
Hoorn-Enkhuizen, 2 sp. partieel
|
14
|
217/36.000-51.000
|
56.
|
Zwolle-Almelo, 2 sp. partieel
|
14
|
206/30.200-31.400
|
57.
|
Zwolle-Emmen, 2 sp. partieel
|
14
|
203/65.400-65.900
|
58.
|
Flevolijn Oostboog, 2e vk
|
01
|
087/16.400-18.000 en 135/2.400-4.000
|
59.
|
Helmond, keergelegenheid
|
08
|
055/37.000-38.500
|
60.
|
Herinrichting Watergraafsmeer
|
98
|
050/4.200-6.400 en 587/6.400-6.800 en 927/904.200-906.532
|