Artikel 7. Plan van aanpak
[Regeling vervallen per 31-12-2004]
-
a. een schets van de in de regio aanwezige randvoorwaarden, waaronder tenminste de invulling
van de regionale meld- en coördinatiefunctie, het beleid van de regio met betrekking
tot de opvang van voortijdig schoolverlaters, de omvang van de groep voortijdig schoolverlaters
op 1 oktober 1997, de omvang van de groep voortijdig schoolverlaters, bedoeld in artikel 1 van het Tijdelijke besluit regionale meld- en coördinatiefunctie voortijdig schoolverlaten over het studiejaar 1997/1998, en de samenwerking tussen de organisaties die zich
met bedoelde groep bezighouden,
-
b. een afschrift van de samenwerkingsovereenkomst tussen de contactgemeente en een of
meer instellingen, bedoeld in artikel 1.3.1 van de Wet educatie en beroepsonderwijs, in de regio ten behoeve van deze pilot,
-
c. een afschrift van de samenwerkingsovereenkomst tussen de contactgemeente en een of
meer samenwerkingsverbanden Voortgezet Onderwijs/Voortgezet Speciaal Onderwijs in
de regio,
-
d. de bereidverklaring van de contactgemeente om mee te werken aan een kwalitatief onderzoek
naar de opbrengsten van deze pilot,
-
e. de contactpersoon die in het kader van de regeling door de contactgemeente is benoemd,
-
f. een indicatie omtrent het aantal en een omschrijving van de wijze waarop gesubsidieerde
arbeidsplaatsen in het kader van de Wet inschakeling werkzoekenden zullen worden ingezet,
-
g. een opgave van de inzet van eigen middelen van de bij de aanwijzing van de contactgemeente
betrokken gemeenten in de regio,
-
h. een beschrijving van de opzet en werkwijze van de pilot, met inbegrip van het aantal
te benoemen trajectbegeleiders;
-
i. een opgave van de plaats waar de trajectbegeleiders hun werkzaamheden verrichten,
-
j. een overzicht van de samenwerkingsrelaties met de ondersteunende organisaties en
de organisaties van het bedrijfsleven in de regio,
-
k. een beschrijving van de wijze waarop de samenwerkingsrelaties worden ingezet ten
behoeve van de voortijdig schoolverlaters, en
-
l. een beschrijving van de wijze waarop aandacht wordt besteed aan de specifieke problematiek
van voortijdig schoolverlaters uit etnische minderheidsgroepen.