a. Onderzoek eerste afgifte certificaat
|
Passagiersschip
|
< 500 GT
500–2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
26
51
76
101
151
|
Vrachtschip
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
13
29
37
51
|
Olietanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
16
31
39
56
|
Chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
17
34
41
59
|
Olie/chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
19
36
44
61
|
Gastanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
20
39
46
64
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
8
12
26
38
51
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
6
7
7
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
< 500 GT
500–2000 GT
2000–6000 GT
> 6000 GT
vanaf 500 GT
|
2
5
6
7
3
|
Supply- en supportschip
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
12
16
18
|
Special purpose schip
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
11
16
26
|
Modu met voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
16
27
52
|
Modu zonder voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
6
7
7
|
Hotelplatform
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
4
6
7
|
Sleepboot
|
< 24 meter
> 24 meter
|
8
11
|
Personentender
|
< 24 meter
> 24 meter
|
8
12
|
Patrouille-,peil- en meetvaartuig
|
< 24 meter
> 24 meter
|
7
11
|
|
b. Onderzoek hernieuwing certificaat
|
Passagiersschip
|
< 500 GT
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
2
4
5
6
11
|
Vrachtschip
|
< 6000 GT
> 6000 GT
|
3
4
|
Olietanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
3
4
5
|
Chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
4
5
6
|
Olie/chemicaliëntanker
|
< 6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
5
6
7
|
Gastanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
4
5
6
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
< 2000 GT
> 2000 GT
|
3
4
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
–
|
3
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
–
|
3
|
Supply- en supportschip
|
–
|
3
|
Special purpose schip
|
–
|
3
|
Modu met voortstuwing
|
< 2000 GT
> 2000 GT
|
4
5
|
Modu zonder voortstuwing
|
< 500 GT
500–6000 GT
|
3
4
|
Hotelplatform
|
–
|
3
|
Sleepboot
|
–
|
3
|
Personentender
|
< 24 meter
> 24 meter
|
2
3
|
Patrouille-, peil- en meetvaartuig
|
< 24 meter
> 24 meter
|
2
3
|
|
c. Onderzoek hernieuwing certificaat SI schepen
|
Vrachtschip
|
–
|
5
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
< 500 GT
> 500 GT
|
6
7
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
–
|
2
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
|
3
|
Supply- en supportschip
|
–
|
5
|
Sleepboot
|
< 24 meter
> 24 meter
|
4
5
|
Personentender
|
–
|
4
|
Patrouille-, peil- en meetvaartuig
|
–
|
4
|
|
d. Onderzoek overname met langlopende certificaten
|
Passagiersschip
|
< 500 GT
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
4
8
10
12
22
|
Vrachtschip
|
< 6000 GT
> 6000 GT
|
6
8
|
Olietanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
6
8
10
|
Chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
8
10
12
|
Olie/chemicaliëntanker
|
< 6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
10
12
14
|
Gastanker
|
< 2000 GT
2000–9000 GT
> 9000 GT
|
8
10
12
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
< 2000 GT
> 2000 GT
|
6
8
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
–
|
2
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
–
|
4
|
Supply- en supportschip
|
–
|
6
|
Special purpose schip
|
–
|
6
|
Modu met voortstuwing
|
< 2000 GT
> 2000 GT
|
8
10
|
Modu zonder voortstuwing
|
< 500 GT
500–6000 GT
|
6
8
|
Hotelplatform
|
–
|
6
|
Sleepboot
|
–
|
6
|
Personentender
|
< 24 meter
> 24 meter
|
4
6
|
Patrouille-, peil- en meetvaartuig
|
< 24 meter
> 24 meter
|
4
6
|
|
e. Onderzoek overname zonder langlopende certificaten
|
Geklasseerd passagiersschip
|
< 500 GT
500–2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
16
30
44
57
87
|
Vrachtschip
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
10
18
23
30
|
Olietanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
12
20
24
34
|
Chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
13
23
26
36
|
Olie/chemicaliëntanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
15
25
29
38
|
Gastanker
|
< 2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
15
25
29
39
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
2000–6000 GT
6000–9000 GT
> 9000 GT
|
8
10
18
24
30
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
< 500 GT
> 500 GT
|
2
3
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
–
|
5
|
Supply- en supportschip
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
10
12
13
|
Special purpose schip
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
9
12
17
|
Modu met voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
13
18
32
|
Modu zonder voortstuwing
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
6
8
8
|
Hotelplatform
|
< 500 GT
500–2000 GT
> 2000 GT
|
6
6
7
|
Sleepboot
|
< 24 meter
> 24 meter
|
8
9
|
Personentender
|
< 24 meter
> 24 meter
|
7
10
|
Patrouille-, peil- en meetvaartuig
|
< 24 meter
> 24 meter
< 500 GT
500–2000 GT
|
6
9
|
|
f. Viseren certificaten SI schepen
|
Vrachtschip
|
< 500 GT
> 500 GT
|
1
2
|
Aannemersmateriaal met voortstuwing
|
–
|
2
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing
|
–
|
1
|
Aannemersmateriaal zonder voortstuwing, inclusief bemand werken
|
–
|
2
|
Supply- en supportschip
|
< 500 GT
> 500 GT
|
1
2
|
Sleepboot
|
< 24 meter
> 24 meter
|
1
2
|
Personentender
|
–
|
1
|
Patrouille-, peil- en meetvaartuig
|
–
|
1
|
|
g. Nieuwbouw vissersvaartuigen
|
Niet geklasseerde vissersvaartuigen
|
< 24 meter
> 24 meter
|
14
22
|
Niet geklasseerde mosselvaartuigen
|
> 24 meter
|
12
|
Geklasseerde vissersvaartuigen
|
> 24 meter
|
18
|
|
h. Afgifte diploma of verklaring
|
Verklaring bekendheid meldkamer met/zonder verklaring
|
–
|
1
|
|
i. Overige werkzaamheden
|
Afgifte NLS/COFCOS certificaat
|
–
|
1
|
Aanpassing certificaat met onderzoek
|
–
|
1
|
Afgifte verklaring met onderzoek
|
–
|
1
|
Afgifte vrijstelling met onderzoek
|
–
|
1
|
Intermediate survey COF gas- en chem. tankers
|
–
|
2
|
Intermediate survey COFCOS suppliers
|
–
|
1
|
Periodical survey VC uitrusting
|
–
|
1
|
Visering van droogzetting SI-schepen schepen
|
–
|
1
|