Aanvraagformulier en aan te leveren documenten
[Regeling vervallen per 01-01-2018]
1. Algemene gegevens
[Regeling vervallen per 01-01-2018]
Administratieve gegevens penvoerende instantie
Naam instelling:
Postadres, postcode, plaats:
Bezoekadres, postcode, plaats:
BRIN-nummer:
Status inspectie:
Gegevens contactpersoon (naam, telefoonnummer, e-mail):
Bankrekeningnummer, tenaamstelling en plaats:
Handtekening:
Administratieve gegevens partners, weergegeven per partner
Naam instelling:
BRIN-nummer:
Gegevens contactpersoon (naam, telefoonnummer, e-mail):
Handtekening:
Einddatum accreditatietermijn, weergegeven per lerarenopleiding
Lerarenopleiding:
Einddatum accreditatie:
2. Aan te leveren documenten
[Regeling vervallen per 01-01-2018]
De samenwerkingsovereenkomst van de (academische) opleidingsschool met daarin of als addendum minimaal:
-
• een gezamenlijke visie op de academische opleidingsschool en de te bereiken doelen;
-
• afspraken over de manier waarop kennis wordt gedeeld;
-
• afspraken over een regelmatige evaluatie van processen en opbrengsten.
Het onderzoeksprogramma met daarin minimaal:
-
• een gezamenlijke visie op onderzoek en de ambitie van het partnerschap;
-
• de onderzoeksthema’s op hoofdlijnen;
-
• een heldere verdeling van de taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden van de partners.
Overige relevante documentendie beknopte informatie bieden over de academische opleidingsschool die van belang
is voor de beoordeling van de aanvraag. Deze documenten zijn niet verplicht.
Aantal exemplaren en adresgegevens
[Regeling vervallen per 01-01-2018]
De opleidingsschool dient de aanvraag schriftelijk in enkelvoud in op het volgende
adres:
Agentschap NL
o.v.v. Academische opleidingsscholen
Postbus 93144
2509 AC Den Haag
Een digitale versie (in format Word of Adobe-pdf) dient te worden gemaild naar aos@agentschapnl.nl